sábado, 30 de septiembre de 2006

El test de las cinco (XXIV)

Archivado en y

You scored as WereWolf.
Craving rare Meat, feeling caged, aggitated by being around people. Unable to control one's anger or temper. The person will give off symptoms of the shift. They will seem more hostile, blood thirsty, aggitated. They may even growl, bare their teeth or other animal like tendencies. In rare cases, some will physically change. Facial hair will grow thicker or darker, nails will become longer, canine's will seem longer. Embrace your wild side, for you are The Misunderstood WereWolf.
What Mythological Creature are you?

Vale. Voy a aullarle a la luna y a afilarme las garras contra algún cuello...

(sí, ya se que hoy no hay luna llena. Y qué?)

Hace 308 posts...

8 comentarios:

Anónimo dijo...

oish... me han dicho que soy un Angel...

Urui dijo...

Soy una Faerie.

Muerdo a la gente en el laberinto y fulmino la grasa.

Tony Tornado dijo...

Te paga el hombrelobo...

Sota dijo...

Norda, sí. Echao del cielo a escobazos, que diríamos...

Urui, lo de la grasa me ha hecho gracia.

Tony, me paga? Hombre, mi jefe tiene barba y tal, pero de ahí a que sea un hombre lobo... no se yo.

Kraken17 dijo...

¿Angel?

¿¿Un angel?? ¿¿¿YO???

Tony Tornado dijo...

Te pEga, sorry...

Anónimo dijo...

Eso mismo me pregunto yo, Kraken17

Anónimo dijo...

Pues que bien, Norda, ya somos dos angelitos xDDDD

Powered By Blogger