miércoles, 19 de noviembre de 2008

Caspa powa'! (XVIII)



Hola amics i amigues!! I ara els Uri Geller i els Culleres cantant en català! Sí, és un espai patrocinat per la Generalitat de Catalunya! Què collons Miami ni què Florida beach! Bé, doncs ara i per començar farem un foc de camp i ens posarem tots en rotllana i cantarem mans a les mans i bona nit bons germans, Déu que us doni un bon son, la seva pau dolça de l’any i pel món! Bona nit, germans, bona nit. Però abans de tot això us he preparat un joc que és una cançó i una cançó que és una joc a la vegada. Va ser primer l’ou o la gallina?? Aiiiii, casum Judes! Bé, la qüestió és que jo ara dic una frase i/o oració i vosaltres repetireu el final de la mateixa de manera que crearem un veritable joc multimedia enmig d’aquests paratges. D’acord? Doncs vinga! Som-hi tots! A la muntanya!!!

Jo vaig a la muntanya,
jo vaig a la muntanya.
Jo vaig a la muntanya.
Onde vaig??

A la muntanyaaa!!!

Molt bé, nois, molt bé! Caram! Sou més eixerits que un pèsol i que un gínjol! Bé, doncs ara, i abans de complicar una miqueta més el joc, el que farem serà repetir aquesta inoblidable excursió a la muntanya, d’acord? Doncs vinga! Som-hi de nou! A la muntanya!!!

Jo vaig a la muntanya,
jo vaig a la muntanya.
Jo vaig a la muntanya.
Onta vaig??

A la muntanyaaa!!!

Molt rebé mainada i quitxalla! Caram! Com es nota que sou de la generació X i que mireu el Club Super 3, eh! Hola Tomàtic! Però vigileu que ara vindrà el Megazero i ens farà la pirula! Per què? Doncs perquè ara hem de complicar una miqueta més el joc i ara ja no anem a la muntanya. Ara anirem d’excursió al riu, d’acord? Doncs vinga, anem d’excursió al riu tots!!!

Jo vaig d’excursió al riu,
jo vaig d’excursió al riu.
Jo vaig d’excursió al riu.
Onta vaig??

A la muntanyaaa!!!

Nonononono!! No ho heu entès! No ho heu entès! Ara ja no anem a la muntanya, ara anem d’excursió al riu, perquè a dalt de la muntanya hi feia molta calor, en canvi si anem al riu ens podrem banyar i estarem fresquets i farem xip xap amb el flotador del patito, eh! Cuack cuack! I tirarem pedres i vejam a veure quina rebota més vegades damunt l’aigua. Doncs vinga! Som-hi i recordeu: al riu, no a la muntanya!

Jo vaig d’excursió al riu,
jo vaig d’excursió al riu.
Jo vaig d’excursió al riu.
Onta vaig??

A la muntanyaaa!!!

No, nanos, no!! Que sou talossos i bordegassos! Però buenu, és igual, aiiiii!! Bé, el que farem serà tenir un amic que es diu Ramon, i com que no hi ha ningú que de nombre propio y singular es digui “muntanya”, de segur que us sonarà d’allò més incoherent, d’acord?? Doncs vinga, vejam si ara ho feu bé i el nostre amic es diu Ramon. Ni al riu, ni a la muntanya!!

Jo tinc un amic que es diu Ramon
jo tinc un amic que es diu Ramon.
Jo tinc un amic que es diu Ramon.
Com es diu
el meu amic??

A la muntanyaaa!!!

No, nanos, no!! Osti! Per l’amor de Déu! M’esteu esberlant el joc per tot arreu, eh! Tan que m’ha costat preparar aquest joc de nit i ara no em donaran ni el títol de monitor! Aiii, clar que no m’estranya, si esteu fets una colla de feixistes!!

Jo vaig a la muntanya,
jo vaig a la muntanya.
Jo vaig a la muntanya.
Onta vaig??

RAMON!!!!!!!!

Uri Gheller i los Cucharas, Anem a la muntanya

16 comentarios:

Urui dijo...

Esta la conocía pero cantada por otro tipo. Un chaval muy majo que se llama Zarajota.

Shanks dijo...

JAJAJAJAJA!!

A mi siempre me han dado repelús estos monitores...

:D

Nils dijo...

Qué bueno, es genial! hay versión remix?

starfighter dijo...

¿Esto no será una pre-mentalización para el viaje a la Suisse? Pues a la montaña, hala...

Sota dijo...

Urui, me suena el nombre... Era un triunfito, o algo?

Shanks, a ti y a cualquiera con dos dedos de frente....

Nils, MÁS remix, quieres decir?

Star, no, para nada. No se de donde sacas esa absurda idea...

Eride dijo...

Quan arribes a dalt la carenaaaaaaaaaaaa
mira el riuuuuuuu y la vaaaaaall que has deixaaaaat...

Sota dijo...

Sielos...

Eride, me das miedo.

Casta dijo...

Si tu vas en bicicleta wasikei
Si tu vas en bicicleta wasikei
Si tu vas en bicicleta
en bicicleta
waaasiiiikeiiii

Sota dijo...

Casta, las drogas no son la solución.

Aparte, tu en todo caso necesitas ansiolíticos, no alucinógenos.

Fet dijo...

A la muntanyaaa!!!

Urui dijo...

No, un triunfito no. Zarajota molaba (y aún mola).

Otto Más dijo...

Definitivemente Einstein tenía razón, la estupidez humana no tiene límite ¬¬

minfe

Sota dijo...

Fet, 'somismo.

Urui, Zarajota MOLA!

Otto, yo también te quiero.

Corredero dijo...

Es lo que tiene Rajoy...

ZaraJota dijo...

Aix, el dia que me compre un micro nuevo... (que el mio se rompió, no se como aún)

Anónimo dijo...

Que grande los Uri Gheller!!!

Powered By Blogger